10 sporto šakų, kurios padeda sudeginti daugiausiai kalorijų per valandą

motto.net.ua-58918

Daugelis treniruodamiesi nori sudeginti kuo daugiau kalorijų. Todėl sudarėme 10 pagrindinių pratimų ir sporto šakų sąrašą, kuriuo vadovaudamiesi sudeginsite jų daugiausiai.

Vidutinė lietuvė moteris yra 1,68 m ūgio ir sveria 73 kg, o vidutinis vyras yra 1,82 m ūgio ir sveria 85 kg. Kalorijų kiekis, kurį asmuo gali sudeginti per valandą, priklauso nuo žmogaus svorio ir kaip sunkiai fiziškai jis dirba. Kuo žmogus sunkesnis, tuo daugiau kalorijų sudeginama. Gera naujiena ta, kad lengvesniam žmogui treniruočių metu tenka ir mažesnis krūvis, tad lengviau atlikti pratimus.

Nr. 1 Važiavimas dviračiu ir elipsinis treniruoklis. Važiavimas stacionariu dviračiu ir mankštinimasis su elipsiniu treniruokliu padeda sudeginti daugiausiai kalorijų. Vidutinis vyras, arba bet kuris asmuo, sveriantis 85 kg, sudegins 980 kalorijų per 60 minučių, o vidutinė moteris, sverianti 73 kg, sudegins 841 kaloriją.

Nr. 2 Slidinėjimas (kalnų ir lygumų). Tiek kalnų, tiek lygumų slidinėjimas yra puiki žiemos sporto šaka ne tik ja pasimėgauti, bet ir deginti riebalus. Vidutinis vyras slidinėdamas sudegins 752-980 kalorijų, o vidutinė moteris – 645-841. Slidinėjimo treniruoklis taip pat padeda deginti kalorijas, todėl taip treniruodamasis vidutinis vyras sudegins 832 kalorijas, o vidutinė moteris – 714 kalorijų.

Nr. 3 Krepšinis (visoje aikštelėje). Varinėti kamuolį su draugais po visą krepšinio aikštelę ne tik smagu, bet ir padeda numesti svorį arba jį išlaikyti. Vidutinis vyras krepšinio aikštelėje sutirpdys 946 kalorijas, o vidutinė moteris – 812.

Nr. 4 Alpinizmas. Laipiojimas dirbtinės uolos siena salėje ar rimtas alpinizmas kalnuose visada bus įsimintinas nuotykis. Be to, vyrams tai yra galimybė sudeginti 946 kalorijas, o moterims – 812.

Nr. 5 Futbolo rungtynės. Futbolas yra dar viena sporto šaka, kuriai būtinas komandinis darbas ir nuolatinis judėjimas. Rungtyniaudami futbolo aikštėje vyrai gali kas valandą sudeginti 866 kalorijas. Moterys, žaisdamos futbolą, taip pat puikiai suaktyvins savo medžiagų apykaitą ir sunaikins 743 kalorijas.

Nr. 6 Bėgiojimas Jei vidutinis vyras bėgios 10 km/val. greičiu, jis sudegins 866 kalorijas. Vidutinė moteris, bėgiodama tokiu greičiu, sudegins 743 kalorijas. Beje, kuo greičiau bėgama, tuo daugiau kalorijų sudeginama.

Nr. 7 Šokinėjimas per virvutę. Šokinėti per virvutę yra gana sunku, bet per tokias treniruotes itin sparčiai dega kalorijos. Vyrai, pasirinkę šias didelio intensyvumo treniruotes, sudegina 866 kalorijas per valandą, o moterys – 743.

Nr. 8 Plaukimas. Plaukimas yra puiki sporto šaka, nes vandenyje dirba visi kūno raumenys. Vidutinio svorio vyras plaukdamas sudegins 844 kalorijas, o vidutinė moteris – 724.

Nr. 9 Važinėjimas riedučiais ir čiuožimas pačiūžomis. Vyrai, leidžiantys laisvalaikį ant riedučių ar pačiūžų, kas valandą sudegina 787 kalorijas, moterys – 675 kalorijas. Įdomu, kad čiuoždamos moterys sudegina daugiau kalorijų nei plaukdamos, o vyrai – atvirkščiai – daugiau kalorijų sudegina plaukdami.

Nr. 10 Aštanga vinjasa joga. Šios senovinės jogos sistemos metodika grįsta kvėpavimo sinchronizavimu su judesiais. Taigi, vidutinis vyras per valandą, praleistą ant jogos kilimėlio, gali sudeginti 752 kalorijas, o moterys – 645 kalorijas.

Reguliariai treniruokitės, sudeginkite daugiau kalorijų nei suvartojate su maistu ir išlaikysite norimą svorį!

Naujienų užsisakymas
Jei ši informacija tau pasirodė naudinga, užsiprenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk straipsnius šia tema tiesiai į el. paštą ar telefoną.