12 PATARIMŲ, KAIP UŽTIKRINTAI MĖGAUTIS ŠVENTĖMIS

motto.net.ua-65318

Šventės – puikus metas pabūti kartu su brangiais žmonėmis, tačiau kartais jos yra emociškai sunkus laikotarpis. Pateikiame 12 patarimų, kaip per šventes išlikti ramiems ir susikaupusiems.

1. Pripažinkite, jog už save esate atsakingi tik jūs patys.

Kad per šventes nuotaika būtų kuo puikiausia, privalome pasirūpinti patys. Kaip gyvenate ir jaučiatės šiandien priklauso nuo to, kokį kelią pasirinkote vakar, o kaip gyvensite ir jausitės rytoj, priklausys nuo jūsų pasirinkto kelio šiandien. Priimkite sprendimus žinodami, jog jie pakeis jūsų gyvenimą į gerąją pusę.

2. Panaikinkite neigiamo savęs vertinimo pėdsakus.

Perkant dovanas, ruošiant šventinius patiekalus, rengiant vaišes artimiesiems, iškyla daugybė galimybių nusivilti savimi dėl nepakankamų pinigų, įgūdžių ar sudėtingų santykių. Stenkitės suvaldyti jus užplūdusias neigiamas nuotaikas: „perprogramuokite“ savo mintis teigiama savitaiga.

3. Liaukitės lyginę save su kitais.

Šventiniai pobūviai ir vakarėliai – puiki proga pasipuošti, pasimėgauti skanėstais ir … palyginti save su kitais. Dažniausiai lyginame didžiausius savo trūkumus su kitų geriausiomis savybėmis. Lygindami save su „etalonais“ tik veltui gaišite laiką – priimkite save tokius, kokie esate.

4. Kreipkitės pagalbos.

Dabar kaip tik puikus metas kreiptis pagalbos į draugus ir artimuosius dėl įvairiausių prieššventinių rūpesčių. Kuo anksčiau kreipsitės, tuo lengviau susidorosite su savo emocijomis bei patirsite mažiau įtampos per likusį šventinį laikotarpį.

5. Tetampa gruodis pirmuoju naujų metų mėnesiu.

Dažnai ignoruojame save visus metus, pasižadėdami kitąmet tinkamai maitintis, mankštintis ir pagaliau vėl imtis mėgstamo užsiėmimo. Bet vos peržengę naujų metų slenkstį šiuos pažadus pamirštame. Nereikia atidėti tų „naujamečių“ pažadų kitąmet būti geresniais – kiekviena akimirka skirta tobulėjimui, tad pradėkite jau dabar!

6. Efektyviau planuokite laiką.

Prieš šventes reikia atlikti daugybę darbų darbelių, tad būtina planuoti laiką, kad nesijaustumėte iki ausų panirę rūpesčiuose. Dėl blogai planuojamo laiko iškilusios problemos tik sustiprins nepasitikėjimą savimi.

7. Mankštinkitės, kad padidintumėte savo jėgas ir energiją.

Šiuo įtemptu metų laiku mums labai reikia energijos, tad būtina nepamiršti mankštintis. Ypač tai svarbu keičiantis kalendoriniam metų laikui. Mankštinantis organizmas išskiria endorfinus, padedančius įveikti vangumą ir apatiją, kurią šiuo tamsiuoju metų laiku sukelia trumpos bei apsiblaususios dienos.

8. Mažiau bendraukite su „neigiamais personažais“ arba venkite jų.

Leiskite laiką tik su pozityviais, optimistiškai nusiteikusiais žmonėmis. „Blogiukų“ gali būti ir tarp šeimos narių, taigi neįmanoma visų jų išvengti. Belieka pripažinti, kad jie jus blogai veikia ir būti budriems. Žinant apie draugo, bendradarbio ar giminaičio neigiamą požiūrį į viską, galima nepasiduoti tokiai įtakai.

9. Pasiruoškite, kaip elgsitės prie vaišių stalo.

Daugelis patiria nerimą dėl per šventes priaugto svorio. Tad dar gerokai iki jų „treniruokite“ atsakingą požiūrį į maistą ir alkoholį: permąstykite visus galimus vaišių scenarijus ir nuspręskite iš anksto, kaip elgsitės per pobūvį.

10. Sudarykite sąrašą, į ką norite lygiuotis.

Tai metas, kai visiems reiškiame padėkas, todėl prisiminkite, kam esate dėkingi, kas jums yra pavyzdys. Stenkitės sustiprinti savyje tas kitų žmonių savybes, kurios jums imponuoja. Jei yra galimybė, praleiskite su tais žmonėmis daugiau laiko.

11. Tiesiog pasakykite „Ne“.

Per šventes kiekvieną vakarą – vis naujas šventinis sambūris. Atminkite, kad šie renginiai nėra privalomi! Galbūt pasirodyti bendradarbių vakarėlyje ar šeimos susibūrime yra mandagumo ženklas, tačiau gerbkite savo laiką ir dalyvaukite tik tuose renginiuose, kurie jus praturtina bei daro nuoširdžiai laimingus.

12. Būkite malonūs sau.

Svarbus kiekvienas JUMS reikšmingas mažmožis, kuriuo save pamaloninate per šventes. Juk iš šių nedidelių pokyčių susideda visuma. Rūpindamiesi savimi lengviau išgyvename šventinę įtampą ir dėl to galime būti puikiu pavyzdžiu savo artimiesiems, ypač vaikams.

 

Naujienų užsisakymas
Jei ši informacija tau pasirodė naudinga, užsiprenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk straipsnius šia tema tiesiai į el. paštą ar telefoną.