Abrikosų nauda sveikatai

abrikosai1

Abrikosų nauda sveikatai

Vitaminas A

Abrikosai yra puikus vitamino A šaltinis, apie kurį jūs, turbūt, esate girdėję anksčiau – jie labai padeda regėjimui, tiesa?

Bet kas tiksliai yra vitaminas A ir kiek jums jo reikia? Riebaluose tirpus vitaminas A, kurio natūraliai yra daugelyje maisto produktų, yra svarbus normaliam regėjimui, tinkamam imuninės sistemos funkcionavimui. Vitaminas A svarbus normaliai odos būklei palaikyti.

Yra dvi skirtingos vitamino A rūšys. Pirmoji rūšis, iš anksto suformuotas vitaminas A, aptinkamas mėsoje, paukštienoje, žuvyje ir pieno produktuose. Antroji rūšis, provitaminas A, aptinkamas vaisiuose, daržovėse ir kituose augalais paremtuose produktuose. Labiausiai paplitusi provitamino A rūšis maisto produktuose ir maisto papilduose yra beta karotinas.

Moterims rekomenduojama vartoti 700 mikrogramų vitamino A kasdien; vyrai turėtų turėti omenyje 900 mikrogramų. 1 puoduko abrikosų griežinėlių porcijoje yra 158 mikrogramų.

Kalis

Abrikosai aprūpina reikšmingu kalio šaltiniu. Kalis yra mineralas ir elektrolitas, kuris svarbus normaliai nervų sistemos veiklai. Pakankamo kalio kiekio gavimas per dieną gali padėti išlaikyti normalų kraujospūdį. Kalis svarbus normaliai raumenų veiklai.

Vidutinis suaugęs žmogus turėtų gauti 4,7 gramo (4700 mg) kalio per dieną. 1 puoduko griežinėliais supjaustytų abrikosų porcija aprūpina 427 miligramais kalio pagal jūsų kasdienius poreikius.

 


Produktai, susiję su šiuo straipsniu
Energetinė vertė, kcal Baltymai, g Angliavandeniai, g iš kurių cukrus, g Riebalai, g iš kurių riebalų rūgštys, g Skaidulos, g Natris (druska), g
abrikosai2 Džiovinti abrikosai 296,0 4,6 67,2 47,5 0,5 0,0 2,3 0,0
Naujienų užsisakymas
Jei ši informacija tau pasirodė naudinga, užsiprenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk straipsnius šia tema tiesiai į el. paštą ar telefoną.