Dailias figūras žinomoms moterims padeda išlaikyti gardūs ir sveiki užkandžiai

S Steikūnaitė 1

Tikriausiai visi pritars, kad gardus maistas – vienas didžiausių malonumų, tačiau dažnas užkandžiavimas gali ir greitai „užauginti“ papildomus kilogramus. Kokiais užkandžiais mėgaujasi ir kaip savo dailiomis kūno linijomis rūpinasi žinomos Lietuvos gražuolės Skaistė Steikūnaitė „Naujosios pupytės“ grupės narė ir dainininkė bei renginių organizatorė Saulenė Chlevickaitė?

Nebijo dažnai užkandžiauti

Aktyvi, sportiška ir praeivių dėmesį traukianti Skaistė Steikūnaitė prisipažįsta, kad  dažnai nespėja papietauti ar pavakarieniauti, tačiau tuomet neskuba mėgautis greitu maistu, o iš rankinės traukia šviežius ar džiovintus vaisius, kurie ir sotūs, ir maistingi.

„Po vasaros nusprendžiau intensyviai sportuoti, nes esu aktyvi ir visuomet daug dėmesio skyriau sportui, tai ypač svarbu, kad gerai jausčiausi. Stengiuosi sportuoti kas antrą dieną, derinti mitybą, tarp pagrindinių patiekalų nebijau ir užkandžiauti. Atsisakiau tik kiaulienos, iš mėsos renkuosi vištieną, kalakutieną. Žinoma, būna dienų, kai nusižengiu taisyklėms, pasimėgauju saldumynais, nors šiaip stengiuosi juos valgyti tik iki 12 valandos,“ – pasakojo moteris.

Paklausus, kokie užkandžiai jos mėgstamiausi, Skaistė pamini ne vieną: „Dažniausiai renkuosi bananus, obuolius, riešutus, o labiausiai patinka –  džiovinti ananasai, razinos, iš riešutų renkuosi migdolus, lazdynus, anakardžius. Patinka ir 1GO džiovintų vaisių bei riešutų mišiniai,“ – išskyrė mėgstamiausius užkandžius Skaistė.

Skaistė pasidalino ir puikiu receptu, kuris suteikia energijos bei padeda išlaikyti puikias formas: kiekvieną rytą ji verda sveikuoliškas košes, kurias pagardina bananais ar džiovintais vaisiais. Tai puikus vitaminų ir sotumo derinys.

Riešutais gardina patiekalus

O kaip savo mityba bei dailiomis kūno linijomis rūpinasi žavinga, charizmatiška Saulenė Chlevickaitė? Norint išlaikyti puikias kūno linijas, moteris pataria tiesiog neatsipalaiduoti ir įsiklausyti į savo organizmą. Ji vengia mėsą valgyti kartu su bulvėmis, dažniau renkasi daržoves. Saulenė mėgsta sočius, maistingus užkandžius. „Riešutais mėgaujuosi ištisus metus, ypač migdolais, graikiniais ir anakardžių riešutais. Dažniausiai juos naudoju gamindama įvairius patiekalus: salotas, desertus,“ – pasakojo moteris.

Saulenė mielai pasidalino gan įdomiu salotų receptu: morkas nuskuskite ir supjaustykite plonomis juostelėmis, migdolus suberkite į įkaitintą keptuvę su šlakeliu aliejaus, į ją suberkite cukrų ir įpilkite pora šaukštų vandens, viską pakepinkite kol išgaruos skystis ir riešutai pasidengs cukraus plutele. Morkas sudėkite į lėkštę, ant jų susmulkinkite fetą, berkite riešutus. Tai sveikuoliškos, bet kartu ir gurmaniškos salotos.

Svarbiausia, viskas su saiku, tuomet, pasak Saulenės, galėsime džiaugtis dailiomis kūno linijomis ir puikia nuotaika.

 

Dovilė Joneliūnienė


Produktai, susiję su šiuo straipsniu
Energetinė vertė, kcal Baltymai, g Angliavandeniai, g iš kurių cukrus, g Riebalai, g iš kurių riebalų rūgštys, g Skaidulos, g Natris (druska), g
ananasai2 1GO DŽIOVINTŲ VAISIŲ IR SĖKLŲ MIŠINYS 395 7,2 67,9 61,7 10,1 3,4 1,8 0,5
Razinos2 1GO DŽIOVINTŲ UOGŲ MIŠINYS 320 2,9 75,6 71,5 0,5 0 1,0 0
cashew2 1GO RIEŠUTŲ IR DŽIOVINTŲ VAISIŲ MIŠINYS 482 7 56,7 45,4 24,5 5,4 3,1 0,2
karijos Karijų riešutai 729,0 9,0 12,0 5,0 71,0 7,0 3,0 0,0
migdolai Migdolų riešutai 663,0 24,2 20,5 6,6 52,0 4,7 8,1 0,0
migdolai_k_s2 Kepinti ir sūdyti migdolų riešutai 639,0 27,7 20,7 4,7 45,9 6,9 16,0 0,2
lazdynai lukstenti Lazdynų riešutai 718,0 17,6 14,9 3,4 63,2 4,5 9,6 0,0
Naujienų užsisakymas
Jei ši informacija tau pasirodė naudinga, užsiprenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk straipsnius šia tema tiesiai į el. paštą ar telefoną.