Graikiniai riešutai

Graikiniai riešutai

Dažnas vitaminų trūkumą ir atminties sutrikimus jaučia ne tik po žiemos – energingas gyvenimo ritmas kaip reikiant išvargina ne vieną, tad dažnai jaučiame energijos stygių, pamirštame svarbius dalykus, o tai kenkia ir nuotaikai.

Ją susigrąžinti padeda maistingi užkandžiai – riešutai. 100g graikinių riešutų yra didelis kiekis įvairių vitaminų ir mineralų. Magnis, fosforas ir manganas svarbūs normaliai energinių medžiagų apykaitai, kaulų ir dantų būklei palaikyti; varis ir tiaminas svarbūs normaliai nervų sistemos veiklai, o tiaminas dar padeda užtikrinti ir normalią psichologinę būseną. Taigi valgydami graikinius riešutus, padėsite organizmui susitvarkyti su stresu.Viena sauja graikinių riešutų per dieną suteiks taip reikiamų išvargusiam organizmui vitaminų ir mineralų.

Paruošta remiantis:

  1. KOMISIJOS REGLAMENTAS (ES) Nr. 432/2012.
  2. Graikiniai riešutai

Produktai, susiję su šiuo straipsniu
Energetinė vertė, kcal Baltymai, g Angliavandeniai, g iš kurių cukrus, g Riebalai, g iš kurių riebalų rūgštys, g Skaidulos, g Natris (druska), g
graikiniai_lukst2 Graikiniai riešutai 654,0 15,2 13,7 2,6 65,2 6,56 6,7 0,02
Naujienų užsisakymas
Jei ši informacija tau pasirodė naudinga, užsiprenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk straipsnius šia tema tiesiai į el. paštą ar telefoną.