Įpročiai, trukdantys būti laimingais

laimingas Arimex

Ar jūsų įpročiai ir rutina yra džiaugsmo naikintojai? Dažnai nė patys nepastebėdami laikomės įsikibę mažų erzinančių įpročių, kurie sukelia nemažai streso ir liūdesio. Turime gerą žinią – dabar yra metas pokyčiams!

Šiandien yra puiki diena atsikratyti…

1.       Nerimavimo dėl… VISKO

Nerimas yra pats didžiausias džiaugsmo griovėjas. Jis vagia visą jūsų dėmesį ir suteikia iliuziją, kad jūs sprendžiate problemą, tačiau iš tiesų taip nėra. Kuo dažniau stengsitės atsikratyti nerimo, tuo greičiau pradėsite atskirti, kada nebe jūs kontroliuojate savo mintis, o jos kontroliuoja jus.

2.       Paslaugumo

Į kiekvieną prašymą reaguoti teigiamu atsakymu – nėra gerai. Pirmiausia, tai negerai todėl, kad tai gali palikti jus emociškai, psichiškai ir fiziškai išsunktą. Taip pat, tai negerai ir kito žmogaus atžvilgiu – jūsų paslaugos leidžia jiems galvoti, kad turite laiko ir energijos pildyti jų norus, tačiau iš tiesų dažniausiai kenčia jūsų asmeninis laikas.

3.       Atidėliojimo

Kai atidėliojate, gyvenime nieko gero neįvyksta. Dažniausiai, vos pradėję užduotį daryti, būsite maloniai nustebę, kaip lengvai ją pavyks įgyvendinti. Tereikia pradėti.

4.       Gyvenimo praeityje

Praeitis yra praeitis ne veltui, tačiau vis tiek praleidžiame tiek daug laiko galvodami, kas įvyko vakar, išnaudodami šiandienos laiką! Kiekvienas savo gyvenime susiduria su iššūkiais – jūs nesate vienas. Svarbu yra tai – ar jūs užstrigsite, ar pajudėsite į priekį

5.       Skubėjimo gyventi

Būdami esamame momente praleidžiame daug laiko, norėdami būti jau kitame – taip nepastebimai prabėga labai nemaža dalis gyvenimo. Pavyzdžiui, maudydamiesi duše, greičiausiai galvojate apie puodelį kavos, kuriuo pasimėgausite po dušo, o kol geriate kavą, galvojate apie laukiančias užduotis darbe. Nesugebame pasimėgauti momentu!

6.       Įpročio teisti kitus

Kai teisiate ką nors kitą, kenčiate jūs. Tai išorinis ekranas vidiniam pykčiui. Nė vienas žmogus nėra geresnis už kitą. Asmuo, valantis tualetą greito maisto restorane yra ne menkesnis už restorano vadovą, besinaudojantį tuo tualetu.

7.       Lyginimo su kitais

Retkarčiais pastebėti, ką daro kiti – gerai, kadangi tai padeda suvokti, ko norime ar nenorime savo gyvenime. Tačiau kiekviename žingsnyje save lyginti su kitais – jau per daug. Tuomet atsitinka taip, kad nustojate įgyvendinti savo svajones ir pradedate gyventi kitų gyvenimus

8.       Neorganizuotumo ir tingulio

Skundžiamės, kad dienoje nepakanka valandų įgyvendinti visus planus, tačiau tingulys dažnai nuveda prie neorganizuotumo ir nemažai iššvaistytų valandų. Organizavimas yra įprotis, kurį turite išsiugdyti. Pradėkite nuo nedidelių dalykų, pavyzdžiui, savo darbo stalo sutvarkymo ar tiesiog lovos paklojimo ryte.

9.       Poreikio būti užimtam

Užimtumas dažnai maišomas su produktyvumu, tačiau tai yra du skirtingi dalykai. Užimtumas yra bėgiojimas ant bėgimo takelio; produktyvumas yra nubėgimas į konkrečią vietą, kuri to verta. Deja, šiais laikais technologijos suteikia nepertraukiamą jausmą, kad reikia tiek daug visko padaryti, tačiau trūksta tam laiko. Nuolat esame prisirišę prie kažko, kas reikalauja mūsų dėmesio, o tas jausmas sukelia stresą. Kuo labiau suprantame, kad atsiliekame, tuo didesnį stresą jaučiame.

Naujienų užsisakymas
Jei ši informacija tau pasirodė naudinga, užsiprenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk straipsnius šia tema tiesiai į el. paštą ar telefoną.