Riešutai grožiui

Riešutai grožiui

Riešutai nuo seno buvo laikomi grožio ir sveikatos maistu. Bet kokios rūšies riešutai padeda saugoti jaunystę, gaivią, sveiką odą, vešlius ir stiprius plaukus

Valgydami graikinius riešutus gausite vitamino C, kuris spartina kolageno ir elastino gamybą, vitaminas B neleidžia luptis epidermiui. Dar gausu kofermento Q10. Graikiniai riešutai saugo nuo streso – pagrindinio raukšlių kaltininko. Riešutuose esančios riebiosios rūgštys gerina apsauginę odos funkciją, neleidžia prarasti drėgmės, suteikia odai švelnumo ir gaivumo.

Ar žinote
lazdynų riešutai – vitaminų ir mineralų šaltinis. Juose yra kalio, magnio, fosforo, geležies, cinko, seleno, 9 vitaminų ir daug augalinių baltymų, taip pat mums reikalingų aminorūgščių. Riešutų branduolyje gausu riebalų, tai stiprus energijos užtaisas.

Panašių savybių turi ir lazdyno riešutai. Be to, jie padeda kovoti su odos kamedonais, bėrimais, gydo uždegimus.

Migdolai – tai natūralus oksidantas, stabdantis senėjimą. Jie atkuria ląsteles, gerina kraujotaką, reguliuoja cukraus kiekį kraujyje.

Makadamijų riešutai, be kalcio, proteinų, seleno ir cinko, turi labai daug F ir E grupės vitaminų. Jie jaunina brandžią odą, teikia jai energijos.

Bertoletijų riešutuose gausu seleno. Tai pagrindinis mikroelementas, turintis antioksidacinių savybių, kurios gali sulėtinti senėjimo dėl laisvųjų radikalų poveikio procesus. Vos 3–4 bertoletijų riešutai per dieną suteikia reikiamą seleno kiekį.


Produktai, susiję su šiuo straipsniu
Energetinė vertė, kcal Baltymai, g Angliavandeniai, g iš kurių cukrus, g Riebalai, g iš kurių riebalų rūgštys, g Skaidulos, g Natris (druska), g
graikiniai_lukst2 Graikiniai riešutai 654,0 15,2 13,7 2,6 65,2 6,56 6,7 0,02
migdolai Migdolų riešutai 663,0 24,2 20,5 6,6 52,0 4,7 8,1 0,0
migdolai_k_s2 Kepinti ir sūdyti migdolų riešutai 639,0 27,7 20,7 4,7 45,9 6,9 16,0 0,2
250kg Bertoletijų riešutai 656,0 14,0 12,0 2,0 66,0 15,0 6,1 3 (1,2)
lazdynai lukstenti Lazdynų riešutai 718,0 17,6 14,9 3,4 63,2 4,5 9,6 0,0
Naujienų užsisakymas
Jei ši informacija tau pasirodė naudinga, užsiprenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk straipsnius šia tema tiesiai į el. paštą ar telefoną.