Pasirūpinkite savo emocine ir dvasine būsena

67594

Įvairios svorio metimo programos dažnai koncentruojasi į mitybą ir treniruotes, tačiau pagrindinis raktas į sėkmę neretai lieka nepastebėtas. Treniruočių įkarštyje nepamirškite pasirūpinti ir savo emocine, psichine bei dvasine būsena.

1. Susikurkite viziją

Susikurkite viziją. Pagalvokite apie savo vertybes, siekiamus rezultatus, tai, kas Jus įkvepia.  Tuomet viską užrašykite – pamatysite labai aiškų savo siekiamybių paveikslą. Popieriuje išguldytos visos Jūsų svajonės ir troškimai tarsi įgaus materialų kūną – jie atrodys kur kas lengviau pasiekiami.

2. Garsiai save pagirkite ir paskatinkite

Rūpinkitės savimi. Kilniai priimkite ir atleiskite sau visas klaidas ar netinkamą elgesį. Būkite savo motyvatoriumi! Užpuolus ciniškoms ar smerkiančioms mintims – nepasiduokite! Pasistenkite jas pakeisti mintimis apie savo stiprybę, sugebėjimus ir pasiekimus. Nebijokite to ištarti garsiai – tai vienas lengviausių būdų padaryti įtaką savo elgesiui bei pakelti savo savivertę.

3. Stiprinkite savo dvasinį ryšį

Dvasinis ryšys su aukštesniu pasauliu neretai suteikia daugiau pasitikėjimo net ir pačiose sudėtingiausiose situacijose ir leidžia pasiekti pilnatvę. Pabandykite – turėsite į ką atsiremti ir kuo pasitikėti, kai bus sunku.

Vieni tai daro bažnyčioje, kiti skaito Šventąjį raštą ar ramiai medituoja gamtoje – visiškai nesvarbu, kokiu būdu Jūs ieškosite atsakymo ir pagalbos. Svarbiausia yra įsigilinti į savo sielą.

Naujuosius potyrius sujunkite su siekimais pagerinti fizinę kūno būklę ir pamatysite, jog tai sutvirtins Jūsų įsipareigojimus ir padidins atkaklumą, siekiant numatytų tikslų.

4. Drąsiai sutikite savo baimę

Visas pasirodančias kliūtis ir barjerus perkelkite į „priešų“ pusę – paverskite juos naujomis galimybėmis ir iššūkiais. Pasistenkite susilaikyti nuo niūraus scenarijaus piešimo, kai situacijos baigtis dar nėra aiški. Pasitikite savo baimę ir drąsiai jai žiūrėkite į akis.

Baimės pripažinimas ir suvokimas, neatiduodant visų ginklų į jos rankas – vienas stipriausių ir geriausių būdų įveikti kliūtis. Kelti iššūkį sau ir tarsi sudvejoti tuo, kas esate, ką apie save manote ir ką pajėgiate padaryti – tikrai sunku. Tačiau perlipus šį barjerą savo mintyse, Jūsų asmenybei augti bus kur kas lengviau.

5. Su stresu susidorokite ramiai

Kaip dažnai graužiatės, nepavykus numatytiems darbams ar atsidūrę nemaloniose situacijose? Arba pasakote tuos dalykus, kurių iš tiesų nenorėjote pasakyti?  Nebijokite, esate ne vieni – taip atsitinka tikrai dažnam, juk visi esame žmonės! Pasitaikius tokioms situacijoms, itin svarbu minutėlei sustoti ir atsikvėpti: lėtai viską suvokite, kontroliuokite savo emocijas ir neskubėkite daryti išvadų – galbūt nemalonios graužaties pavyks išvengti. Pasiklausykite muzikos, išbandykite meditaciją, kvėpavimo pratimus arba susiraskite kitos aktyvios veiklos, kuri Jūsų streso apkrautas mintis padarys malonesnes ir lengvesnes.

Naujienų užsisakymas
Jei ši informacija tau pasirodė naudinga, užsiprenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk straipsnius šia tema tiesiai į el. paštą ar telefoną.