Sveikam gyvenimo būdui – pistacijos

pistacijos

Sveikam gyvenimo būdui – pistacijos

Vakarėjant prasidedantis alkis dažniausiai smogia iš visų jėgų – pradeda erzinti ne tik iš skrandžio sklindantys garsai, bet ir kylantis noras jį nutildyti greitu ir, dažniausiai, nesveiku maistu.  Siekiant išvengti nesveiko maisto fiestos, nerimstantį skrandį nuraminti galima užkandus pistacijų riešutų. Tai paprastas, sūrokas ir traškus užkandis, kuris puikiai tiks numalšinti alkiui ir leis ramiai sulaukti vakarienės meto.

Beje, skaniosios ir maistingosios pistacijos ne veltui vadinamos „liesaisiais riešutais“. Lyginant su kitais riešutais, jose ypač mažai riebalų ir kalorijų, tačiau gausu maistingų medžiagų. Taip pat šie riešutai suteiks ir daugiau energijos.

  • Vienoje porcijoje – daugiau pistacijų riešutų. Apytiksliai 28 g porcijoje yra 49 pistacijų riešutai. Palyginimui – vienoje 28 g porcijoje bus 23 migdolai, 14 graikinių riešutų arba 18 anakardžio riešutų. Norint sveikai užkąsti, prireiks tik 30 pistacijų riešutų, o jos turės tik apie 100 kalorijų.
  • Pistacijos gali padėti įveikti alkio proveržį. Pistacijose yra gausu baltymų, riebalų ir ląstelienos, kurie leidžia jaustis daug sotesniam, nei užkandus sunkiųjų angliavandenių, pavyzdžiui, sūrių riestainiukų ar traškučių.
  • „Pistacijų metodas“ gali padėti apgauti save. Tai paprastas ir nesudėtingas būdas, kuris tarsi apgaus Jūsų smegenis be jokių didelių pastangų. Dr. James Painter parengė dvi studijas, kuriose teigiama, jog žmonės gali sumažinti kalorijų suvartojimą be sąmoningų mitybos apribojimų. Mokslininkas kelia prielaidą, jog neišlukštentos pistacijos valgomos lėčiau, lyginant su jau išgliaudytomis. Taip atsitinka todėl, kad šalia didėjanti lukštų krūvelė vis primena apie suvalgytus riešutus, taip potencialiai sumažindama ir suvartotų kalorijų kiekį.
  • Mažai riešutų, daug naudos: sveikuoliai, pasirinkę pistacijas, tikrai nenusivilia. Tai natūralus, neturintis cholesterolio maistas, kurio beveik 90 proc. riebalų yra sveikieji ir nesotieji.

Įdomu: pistacijų riešutuose žalią, geltoną ir violetinę-raudoną spalvas lemia antioksidantai (pavyzdžiui, polifenolis), kurie randami riešutų branduoliuose ir odelėse.

Naujienų užsisakymas
Jei ši informacija tau pasirodė naudinga, užsiprenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk straipsnius šia tema tiesiai į el. paštą ar telefoną.